Випадки, коли гарантія не надається
ПАМ'ЯТАЙТЕ, що є випадки, в яких гарантія не діє. це:
• випадкові пошкодження, що виникли в результаті необережної експлуатації клієнтом,
• природне зношування
• ушкодження, що виникають в результаті стихійних лих, аварій, порушень роботи електромереж і при підключенні або використання товарів у системах, які мають дефекти,
• ушкодження, що виникають при використанні товару не за призначенням.
Також зверніть увагу, що існує перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню), якщо вони не задовольняють Вас по будь-яких причин, викладений в Додатку №3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994р. № 172.
це:
• продукти харчування,
• продукти особистої гігієни,
• поліграфічні вироби,
• деякі трикотажні вироби та ін.